We RE-define the Future.
Data e ora
"We RE-Define the Future!"
Informazioni sull'evento
A location where every single piece has been made to measure: the large mirrors, the natural oak counter, the geometric tables, the Nordic style benches, corners enriched by a wall paper that recreates a Lithuanian forest. A minimal and pleasantly original Interior will host Present and Future.
Next Visual Rendering will amaze you with its photorealism to the point of no longer being able to recognize a render from a photograph, thanks to an interactive desk you will play with us to "render or reality" just like our followers on Intagram.
Living3D awaits you with an experience based on Virtual Reality. Wear one of our Oculus to be transported to a distant location where you can observe the stands present at the Salone del Mobile, the shops, the showrooms, art exhibitions, hotels and restaurants of customers who have already decided to digitize their space thus making it always accessible without C02 emissions.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Una location in cui ogni singolo pezzo è stato realizzato su misura: i grandi specchi, il bancone in rovere naturale, i tavoli geometrici, le panche in stile nordico, angoli arricchiti da una wall paper che ricrea un bosco lituano. Un Interior minimal, ordinato, piacevolmente originale ospiterà Presente e Futuro.
Next Visual Rendering vi stupirà con il suo fotorealismo al punto di non poter riconoscere più un render da una fotografia, grazie a un desk interattivo giocherete con noi a "render or reality" proprio come i nostri follower su Intagram.
Living3D vi aspetta con un'experience basata sulla Realtà Virtuale. Indossa uno dei nostri Oculus per essere trasportato in una location lontana dove osservare gli stand presenti al Salone del Mobile, i negozi, gli showroom, le mostre d'arte, gli hotel e i ristoranti dei clienti che hanno già deciso di digitalizzare il proprio spazio rendendolo così sempre accessibile senza emissioni di C02.
---------------------------------------------------------------------------------------------