Brand + Media Meeting

Brand + Media Meeting

Unisciti a noi al Brand + Media Meeting il 7 marzo 2024, per un eccezionale evento di persona in cui esploreremo il futuro di brand e media.

Di Nextplora

Data e ora

gio, 7 mar 2024 09:00 - 13:00 CET

Località

Milano Verticale | UNA Esperienze

6 Via Carlo de Cristoforis 20124 Milano Italy

Programma

Speech 1
Speech 2
Speech 3
Coffee Break
Speech 4
Speech 5
Speech 6
Tavola Rotonda
Conclusioni

9:00 AM - 9:30 AM

I brand nell’era dell’incertezza

Andrea Giovenali


Come rinnovarne l’importanza per crescere nella nuova normalità.

Informazioni sull'evento

Unisciti a noi per mezza giornata ed immergiti in uno stimolante scambio di conoscenze e condivisione di esperienze per sbloccare a pieno il potenziale del tuo brand e massimizzare il ritorno dei tuoi investimenti pubblicitari in un panorama mediatico in continua evoluzione.


Unisciti a noi di Nextplora durante il primo Brand & Media Meeting! Questo eccezionale appuntamento avrà luogo presso Milano Verticale | UNA Esperienze, in Via Carlo de Cristoforis 6, Milano.


Attenzione: Il numero di posti è limitato e verranno assegnati in modalità first-come first-serve.


Restate sintonizzati per ulteriori informazioni in arrivo!

Organizzato da

Nextplora is the Brand & Media intelligence agency.

For over 20 years, we have been providing useful information to improve the return on advertising and media investments for 160 clients. We have done 6,500+ studies in that time frame, and our clients were able to increase awareness, consideration, and sales, in every stage of their brands’ development.

Brand and Media Intelligence means generating useful knowledge for our clients, always keeping “the end in mind” about their sales outcomes, and always going “beyond numbers” to help them to take the best decisions.

With our studies and information, our clients can:

  • INCREASE ADVERTISING RETURNS: More knowledge at each stage about the potential of creativity and contribution of the media
  • INCREASE EFFECTIVENESS OF INVESTMENTS IN DIFFERENT TYPES OF MEDIA: More precision in defining the mix between classic and digital media in line with objectives and target groups
  • DEVELOP BRAND VALUE: More depth in designing, implementing and evaluating strategies and actions for the brand
Tutto esaurito